Het valt me wel op hoe weinig er groente/aardappelen/vlees wordt gegeten. Wij vanavond: Haricoverts met gekookte aardappelen en een sojaburger.
Ja weet ik wel. Maar als je bv alleen al op deze pagina kijkt... Friet, pannekoeken, aardappel anders, Hot dogs. Nu heb ik helemaal geen zinj meer in aardappel
hahaha ja erg he. Maar veel mensen vergeten ook net als met rijst of Chinees ofzo, dat dat in Azie gewoon normaal gegeten wordt en dus niet ongezond is. En hier ziet men dat als ongezond, daar moet ik soms wel om gniffelen
mmmm vandaag weet ik nog niet voor mij... ben aan de lijn en wil vandaag een zeer strenge dag creeëren voor mij maar pff das moeilijk. {ik lijn niet volgens een echt dieet ik houd door de weeks tussen de 1000 en 1500 calorieën aan en in het weekend tussen de 1500 en 2000} Gisteren lasagna gemaakt, vriendlief en Kyana eten vanavond dat ook... denk dat ik ga voor een salade van komkommer,tomaat en mozzarella evt een boterhammetjes of croutons erbij.... mmm denk dat ik maar croutons ga maken in de oven. moet werken dus het moet super simpel zijn {werk in de gehandicaptenzorg}
sperziebonen, kipfilet, krieltjes en spekjes en dan knoflooksaus (oke mijn man dan haha) ik appelmoes echte verslaving van me!
Wij eten hooguit 1x per week aardappelen, groente en vlees. Meestal 1x per 2 weken. Vind het ook niet echt lekker.
ik zit nu ana spruitjesstamppot met worst. hmmmm heb vanavond geen tijd om te eten alleen een boterham in de auto. vandar. man krijgt soep met brood. en voor plurk kook ik straks rijst met wortel en vis