Ga soep maken, tomaten/groente. Met balletjes, groente en room. En dan lekkere broodjes erbij. Morgen schnitzels, aardappelpuree en roerbakgroente.
Gisteren kibbeling en gebakken aardappeltjes. Vandaag broodje hamburger gezond. Morgen rijst met ajam paniki en sajoer boontjes.
Uit eten!!Ik weet al wat ik neem, gerookte zalm op 3 verschillende manieren bereidt, tournedois bearnais en flensjes toe.
Gisteren waren we in China (Chinees gegeten), vandaag zijn we doorgevlogen naar Japan (Japanse Noodles van Honig) en morgen zijn we in Mexico (Mexicaanse Wraps). Maandag zijn we gewoon weer in Nederland en wordt het dus Hollandse pot.
Als eerst tagliatelle met cherry tomaatjes, geitenkaas en parmaham. Had ik gezien bij Over de Kook Daarna Hete Kip met saffraan rijst en komkommer salade en als toetje ijskoffie met chocolade- en cappucino ijs, zelfgeklopte slagroom en pure hagelslag Zo heel af en toe koken mijn vriend en ik voor elkaar een drie gangen diner. En vandaag was ik aan de beurt. Was heerlijk!!
Vanmiddag eten we bij m'n ouders: varkenshaasje met kroketten en groenten (weet nog niet welke). Vanavond eet mijn man frietjes en ik broodjes.
Wat een ideale inspiratiebron ! Hier vanavond: Penne met spinazie-met-boursin (iglo), gebakken stukjes kipfilet en eroverheen geroosterde pijnboompitten.