Aardappels met roergebakken prei//selderie/knoflook/olijfolie en seranoham mjammmmmie en ohzo makkelijk en snel!
HELEMAAL NIETS VANDAAG gek ben ik er soms van wat moeten we vandaag weer eten het is elke x weer wat moeten we weer eten ideetjes ? gr anja
hier vandaag een creatie van mezelf.... rijst met kip in tomatenpreisaus voor de liefhebber het recept, nodig: 2 kipfilets 2 preien klein blikje tomatenpuree bekertje slagroom ketjap, sambal rijst kipfilet in blokjes bakken met een scheutje ketjap als de kip gaar is de prei even mee roerbakken. evt champignons erbij ( man houdt daar helaas niet van) dan de tomatenpuree en de slagroom erdoor. even aan dekook brengen. als laatste beetje sambal erdoor naar smaak. rijst erbij klaar!
Vandaag gaan we gourmetten met mijn schoonfamilie ben al een dag bezig met voorbereiden, en heb vannacht slecht geslapen door het nadenken Nu staat veel al klaar, en is ga ik alleen voor mezelf koken Vlees, ei en aardappelschijfjes, met veel groente dus
Wij hebben vanmiddag 'zwaar' geluncht, dus we hebben net lekker wentelteefjes gebakken met suiker en kaneel.