Mijn pap en mam blijven eten dus wij gaan ook weer eens gourmetten (niet perse voor pasen hoor, zonder pasen hadden we dat ook gedaan )
Wij eten kipkarbonades met roomkaas onder het velletje, haricots verts en gebakken aardappels. Morgen bak ik een hartige taart, salade en stokbrood erbij. Eetze allemaal
hebben jullie ff : We eten bij m`n ouders en zusje en ze hebben heeeeeel wat in petto.. - quiche - mini sausijzenbroodjes - muffins - toastjes met salades - salade - ragoutbakje (mini) - rollade uhm... - gevulde eieren - ijs (2 soorten) na paaseitjes en het verbaast me niet als er nog meer is Liefss
ik heb biefstukjes liggen, dus dat kan het worden met gebakken aardappels en een pot groente. maar kan ook zomaa zijn dat we vanavond iets halen en dat morgen dan eten. we zien het wel!
spinazie ovenschotel met spekjes en ui, varkensrollade en aardappelrosetjes. Eerlijk gezegd niet speciaal voor Pasen hoor, maar meestal eten we op zondag net even wat uitgebreider. Weet eigenlijk niet waarom. Van huis uit meegekregen . Eet smakelijk!!!!