Dank je! Ik ga het niet meer roerbakken.. Ik doe de aardappels (die ik even voorgekookt heb, maar net niet gaar) in een ovenschaal. Over de aardappelen giet ik de marinade van olie, knoflook en paprikapoeder. Goed mengen. De oven in.. De spinazie doe ik er later even bij of die roerbak ik ff snel met een uitje.
nou ik vnd er niet veel aan. man die bijna niks lekker vind van nieuwe gerechten vond het wel lekker nou ja heeft ie pech. ik maak het niet meer! oja vandaag kippesoep met een afbakbroodje.
Wij eten vandaag een lekker runderbraadlapje wat uren heeft staan sudderen met aardappels en broccoli.
Kant en klare maaltijd van de aldi. Ieders zo'n bak chinees, nasi met die vleesreepjes. Babi pangang heet dat geloof ik.
Frietjes maar met wat? Moet toch nog snel even de supermarkt binnenspringen, dus misschien vind ik daar wel iets lekkers waar ik zin in heb. Iets gemarineerd ofzo voor in de grill te bakken.
-Vers gemaakte groentesoep -Verse eigengemaakte witlofschotel met een komkommersalade. -Als toetje chocolademouse met slagroom (onze meid krijgt vanillievla, ze lust geen chocola)