Gekookte aardappelen, rode kool met appeltjes en een hamburger ( was vergeten vlees te halen dus dan maar een hamburger is ook vlees maar vind de combi niet echt geschikt)
Daar bij die hoge boom? Gehaktballetjes bij ikea? Ik wil ook pannekoeken, maar dan hoor ik van manlief vast: "jij altijd met je pannekoeken!" hahaha
Net vis gehaald bij de visboer met krieltjes heb al 3 dagen spinazie wat bijna gaat rotten dat erbij dan.
Wij eten patat met iets er bij, inplaats van zondag manlief gaat dan kokkerellen ben benieuwt wat ie gaat maken!!
We hadden lekker bbq vlees uitgelegd maar helaas niet ontdooid. Dus is het een lekkere pizza geworden, die wordt over 45 minuten geleverd. Pizza taco speciaal voor mij, manlief een pizza frutti di mare en zoontje een pizza hawaii
gebakken aardappelbolletjes, bloemkool, een sausijsje voor mij en plurk ( nou ja plurk een halve) en een cordonbleu voor man. lekker!
Wij bijna het zelfde alleen dan ook nog paprika erbij en ipv roomsaus pikante tomatensaus van Bertolli.