De kids en man eten spaghetti met bolognese saus en ik eet puntpaprika met dezelfde saus en geitenkaas uit de oven.
Jongste is deze week helemaal gelukkig.......tenminste tot en met vandaag. Vandaag bloemkool met gekookte aardappel en gebraden kipdrumsticks. Wederom helemaal in het juiste straatje en de jus vloeide rijkelijk hihi. Nu moest ik wat krediet opbouwen voor morgen. Dan eten we spruitjes. En laten die nu minder favoriet zijn Ik heb er nu al zin in. Spruitjeswok met gele en rode ui, champignons en uitgebakken spekjes......jammie! Beetje mosterd erbij.
Net bloemkoolsoep gemaakt. We zijn laat thuis door zwemles, dus dat is dan zo opgewarmd en toch voedzaam
Ik ben mijn traditionele halfjaarlijkse solo weekendje weg. Wil het een beetje gezond hoiden, maar wel lekker eten. Had vanavond een roerbak van kastanje champignons, prei, ui en cajun kruidenmix en daarbij een flinke moot gebakken zalmfilet. Toetje: gezond bananenbrood met light slagroom
Na de verschrikkelijke spruitjes van gister aldus dochter, vanavond maar een pizza in de oven geschoven........