Ah heeft sinds kort van die Bao Buns. Echt lekker! Ik had spullen gebakken of gekookt die we erin konden doen met on the side: chilisaus, sambal, ketjap, bruine uitjes, prei en blokjes komkommer. Vlees om erin te doen: kippendijen in héle kleine sliertjes, gebakken met flinterdunne rode ui en knoflookrasp, en gember. Het was een culinair org#%sme
Wij krijgen binnenkort collega's van mn man te eten. Met onszelf erbij zijn we dan met 11 personen. Het idee was om iets makkelijks te koken dat je ook kunt eten als er niet genoeg plaats is aan tafel, het hoeft niet chique. Beetje niveau soep-met-broodje-hamburger. Nu blijken twee mensen vegan te eten, eentje heeft een soja-allergie en eentje een notenallergie. Wij eten zelf niet vegan, en nu heb ik even geen idee wat ik kan koken... Iemand een goed idee?
Soep met broodje hamburger, en voor de vegans een vegan burger? Misschien dat degene met soja allergie zelf suggesties heeft wat wel/niet kan voor hem/haar?
Op www.vegetariers.nl staan ook vegan recepten. Hier eten wij kipdijsate met saus, oosterse salade en frietjes.
Aardappel puree en witlof in kaassaus (en voor man ook ham erbij). Voor de grote kinderen een broodje Unox met Unox saus.
De mannen halen iets bij de Arena. Zij gaan naar Nederland- Hongarije. De meiden en ik eten pasta pesto met een salade.