hmm, veel vrouwen hebben juist het tegenovergestelde. Alleen in het begin niet trouwens, maar vanaf een week of 16 vaste klant bij de mac.
Ik heb varkenshaas in blokjes gesneden, gemarineerd in de ketjap met sambal en knoflook. Lekker in de over gedaan, satesaus gemaakt met warm afgebakken stokbrood. Lekker makkelijk en zoooooo lekker!!!
wij krijgen eters vanavond en ik ga maken" extra pittige chili con carne afbakstokbrood dip gemaakt met creme fraische tortillia chips met geraspte kaas uit de oven
Wij eten vandaag zelfgemaakte erwtensoep met sloppy joes (Amerikaans gerecht - hamburgerbroodjes met soort gehakt saus)
Wij gaan aan de pannekoeken vanavond. Ik wil er eigenlijk een komkommersalade bij maken en voor m'n man deze aanmaken met een yoghurtachtige dressing alleen... ik heb geen yoghurt of yofresh of wat ook in huis Zou ik het ook kunnen maken met mayo? Ik heb eventueel nog wel citroensap, misschien een beetje water erbij en dan aanmaken met tuinkruiden ofzo? Iemand ervaring?
Paps komt eten. We eten saampjes een soepje, prei in tomatensaus en denk dat ik nog iets van een salade maak.
mn man aardappelpuree en bloemkool en een kipschnitzel. ik witlof met ham en kaas aardappelpuree en schnitzel