wtf zijn emy's ik had gegoogled en toen kwam ik op schildpadden uit. ikdenk die kun je toch niet bestellen bij de chinees?
oh zo? mar die zitten toch niet in chinees? he? ik snap er de ballen nie van? o wacht je ben niet zwanger maar hebt embryos in laten brengen ( of hoe je dat ook noemt) en dan mag je niet alles eten? ow sorry daar weet ik niets van..... maar neem aan dat er in chinees niks spannends zit. nou ja behalve misschien hond of kat
plurkie als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je hoogblonT bent Enne, er zit echt geen verschil bij wat je wel en niet mag eten als je nou spontaan zwanger bent geworden of dmv een terugplaatsing hoor!!! Lijkt me wel héél erg raar. Dus gewoon eten die chinees. Hier vandaag bami met saté, wel zelfgemaakt want er zal maar een chinees boven de ketel onnoemelijk zweten, brrrrrrrrr En nee, ben niet zwanger :x dus das niet de reden :x:x:x
Laat maar meiden ik heb het al gevonden het ei in saus is niet goed voor zwangeren. plurkie @ Ik hoop toch echt wel zwanger te zijn hoor!!
Linde: eet bij me ouders vrieflief: Restje macaronie van gister Ik: 2 wraps ingesmeerd met kruidenkaas, ijsberg sla en kipfilet, oprollen en heerlijk uit het handje eten!