Late reactie, sorry! Wij eten er aardappelpuree bij en ik rode kool. Mijn vriend lust geen rode kool. Heb ook nog wat over. Dat zit nu in de diepvries. Als we binnenkort patat gaan eten, kunnen wij daar dus hachee bij eten. Soort van patatje met stoofvlees. Hachee is trouwens ook lekker bij rijst.
Wij eten vandaag: aardappelpuree met een theelepel sambal en dan gekookte bloemkoolroosjes erdoorheen....dat gaat in een ovenschaal en daaroverheen gaat pikante kaassaus met wat broodkruim....dan 20 min in de oven en je hebt een heerlijke schotel. Als vlees hebben we dit keer kipfilet a la minute met paprika kruiden.
Een nieuwe dagschotel van Maggi uit de oven met oa Hollandse groenten, champignons, kipfilet, aardappeltjes, tomaat en kaas. Weet ff de naam niet meer en heb geen zin om naar de keuken te lopen...
Haha... inmiddels heb ik het pakje voor me omdat ik wil weten hoe ik het moet bereiden. Het is Hollandse aardappelgratin kip tomaat uit de oven van Maggi.
Ik zou er proberen aan te denken... Ik ga er zo ook maar aan beginnen, want het moet 3 kwartier de oven in.
Dank je voor de info! Ga ik die ook eens proberen, hier is iedereen wel gek op ovenschotels en iets nieuws is altijd leuk!!!