Wij gaan kippensoep aard , wortels en stukje vlees eten. [ kippensoep was nog over stond in de vriezer]
Aangezien ik ziek ben en dus geen fut had om te koken is het groentesoep geworden met een stokbroodje.
met het werk gisteren en vandaag op pad om te vergaderen. gisteren zijn we vanuit Anjum (FR) met een watertaxi naar schiermonnikoog geweest om daar op restaurant te gaan. vanavond eet ik bij SO.
Het zijn gisteren zelfgemaakte frietjes geworden met wat allerhande vlees dat in de diepvries stak. Dus vandaag maak ik de risotto
vanavond hier capucijners, aardappeltjes en speklapjes de capucijners dan met champignons, spekjes en paprika er doorheen en een lekker jusje.....ach ja, past perfect bij het weer van vandaag
Hier straks de vriezer maar opentrekken en alvast bami en saté van de chinees laten ontdooien voor vanavond!
Gisteren gyros gebakken. Mijn man had 4 grote broodjes gyros met knoflook saus. (Had tzatziki meegenomen om te proberen, BLERGH, vonden t beide niet lekker) Ik had een grote salade met komkommertjes,cherrytomaatjes, ui, en een beetje dressing. En 3 schepjes gyros met grote berg gebakken ui, champignons, rode en gele paprika. Ik had geen broodjes (afvallen ) maar t smaakte me goed! Vandaag: Nog geen idee, heb meerdere opties.... Ik denk een gepaneerde snitzel, met aardappelen gebakken, gebakken ui, champignons, spekjes, sperzieboontjes, erwtjes worteltjes. Of man bakt lekker een uitsmijter. Beetje een rommeldag vandaag dus weet t nog niet helemaal.....
Eigen gemaakte groente soep & Wraps ingesmeerd met kruidenkaas, veel ijsbergsla met tuinkruiden erop en een plakje kipfilet (gesneden vleeswaren)