Vandaag uitgebreid ivm visite -Gebraden kalfsvlees in peterselie/rode uiensaus met geconfijte pruimen -preisalade -normale salade -gekruide wortelsalade -zelf gemaakte frietjes
Gekruide krieltjes, chinese roerbakgroenten en tartaargehakt lekker gewokt met sweer/sour woksaus.. Was heerlijk!
Garides saginaki, garnalen in pikante tomatensaus uit de oven met feta. En erbij een stokbrood om de laatste saus te eten.
wij geven weinig uit maar komen echt niets tekort ofzo we halen gewoon waar we zin in hebben , maar we zijn beiden niet echte eters misschien scheelt het daarom bijv. pakje makaroni maken we de helft van en we eten ook niet veel vlees omdat ik het niet lust , maar bijv kipfilet als het inde aanbieding is haal ik daar altijd een paar kilo van en doe het in de diepvries , gehakt ook.
Vanavond uitgebreid koken! Mijn eetclubje komt... - amuse van foccacia met paddestoel en pittige kaas - herfstsalade met peer, kaas en een walnoten-uiendressing - wortelcappucino met sinaasappel - zalm met rauwe ham en courgette in bladerdeeg, geglaceerde worteltjes ingember met hazelnootjes en aardappelwaaiers - appelcrumble met een 1/2 stoofpeertje en een pompoentje van marsepein - koffie/thee met zelfgemaakte mini muffins/cupcakes Gr. Marielle
Vanavond weer even simpel Broodjes kroket/hamburger/frikandel met een zelfgemaakt uiensoepje, mjummie!