Ik voel me vandaag goed (niet misselijk) dus we eten lekker: Lamsrack Boontjes in spek oven aardappels met rozemarijn.
Ik heb zin in spinazie, gekookte aardappels en vis(sticks) Staks maar eens even naar de winkel hobbelen
roerbakmie is het geworden, zat nog precies voor 2 personen in de vriezer, dan kunnen we lekker in de sneeuw spelen straks en hoeven we geen boodschappen meer.
denk dat t lekker vers brood word met een salade erop en een kopje tomaten soep even lekker makkelijk
Wij zouden gaan courmetten vanavond maar vriend is net naar een opdracht toe aan de andere kant van nederland. Dus helaas. Nu ga ik het vlees maar los bakken en aardappelscpecialiteit uit de oven erbij.
Een broodje, beide kids zijn weer zwaar verkouden en koorts dus die eten amper en vriend is werken. En voor mezelf koken heb ik geen zin in. Heb broodjes gekocht bij de bakker vanochtend toen ik met Emma naar de huisarts was, die ga ik straks lekker besmeren en beleggen kaas, komkommer, tomaat en wat er verder in de koelkast te vinden is.