ik ben ziek dus heb helemaal niks op, maar heb voor de kids Dora pasta gekookt met een kaassausje en daarbij wat vis uit blik *tja was echt beroerd* en verse sperziebonen erbij.
Lamskoteletten van de Turkse slager uit de oven. Een grote kom salade ernaast. Mjammie! Mijn vriend en ik hebben samen 1 kilo lamskoteletten op. Had er echt trek in.
Hier heb ik dus al 2 weken trek in he! vind dat zo lekker met rijst erbij. Maar het komt er steeds niet vn
Vandaag heb ik vn alles gegeten Me dochter is vandaag jarig maar vier het morgen.. Vandaag aardappelsalade,wortel salade,cous cous salade) wraps gevuld met zalm en tonijn. 2 soorten broodjes met feta en gehakt. gevulde wijnbladeren(niet zelf gemaakt) heb vn alles een hapje gegeten
Hey celia gefeliciteerd lieverd met de verjaardag van je dochter! En heerlijke hapjes gegeten lees ik. Aanstaande zondag wordt de dochter van een goede vriendin 1 en die heeft ook heerlijke salades, gevulde wijnbladeren, broodje taart etc dus dat wordt dan ook smikkelen Heel veel plezier morgen. Ontopic: andijviestamppot me en gehaktballetje ging niet door. Manlief had etli pide (soort lahmacun) meegenomen andijvie stamppot schuift naar morgen.
Hey dank je wel Jij bent volgens mij ook zo een lieverd he.. (nice yillara hepimize) insallah allah yuzune bakar canim (ik vertaal het ff voordat ik word verwijderd) wens haar goed geluk
Aaaah wat lief van je hahaha zit hier meteen met Aaah wat lief en een bigsmile m'n man kijkt me aan van ben je gestoord ofzo hahaha hetzelfde trouwens
Wij eten vandaag gekookte aardappels, een soort hamburger en gekookte witlof met groentesaus en stukjes ham erdoor.
mn man zit in liverpool dus ik heb geen idee wat hij eet, en ik eet bij mn schoonouders en ik heb ook geen idee wat we eten...
Nog geen idee. Waarschijnlijk macaroni of McD als we naar het ziekenhuis gaan naar mijn oma. Ze ligt hier nl niet in de duurt dus wordt het onderweg eten....
Aardappelen, spinazie en kipburgers of -snitzel. Het wordt een verrassing want 't is de eerste keer dat we dit hebben