O zo simpel zijn die pitabroodjes.......een kant en klaar stuk fetakaas kruimel je helemaal klein....daardoorheen roer je een rauw ei/verse peterselie en verse basilicum(niet te veel basilicum) en flink wat peper. Het fetakaas mengsel smeer je over de pitabroodjes en bestrooi met een klein beetje paprikapoeder. De broodjes doe je dan ongeveer 10 min in een voorgewarmde oven op 210C. Heel erg simpel maar zooooo lekker! (mijn dochtertje van 4 is er helemaal gek op).
Gisteren: Tilapia met kaaskorstje Snijboontjes en pommes duchesse. Vandaag: Witlof met ham, kaas en kruidenkaas uit de oven met gebakken aardappeltjes. Morgen: Stoofpotje met bietenstamppotje. Gr. Marielle
Vandaag rode kool met aard en rundvlees en vissticks voor de kinderen. Morgen geb garnalen in de knoflookolie met tagliatelle en een salade.
MMm!!! Klinkt erg goed en ga ik zeker een keer proberen!!! Bij mij wordt het vanavond verse tagliatelle met een vier kazen saus, met daardoor heen prei, spekjes en Mozarella, daarnaast een lekker knoflookstokbroodje en rucola salade!!!
Gisteren pasta met spinazie a la crème, knoflook, ui, spekjes en geraspte kaas. Vandaag nasi met saté.