Kan iemand mijn vraag misschien beantwoorden...ik wil afbakbroodjes met gehakt, kaas en ontbijtspek maken maar moet ik de broodjes nu eerst afbakken en dan later t gehakt en spek erop doen? Het spek ook bakken? Of de kale ongebakken broodjes eerst beleggen met gehakt, spek en kaas en dan de oven in? Of de laatste minuten nog even mee voordat de broodjes klaar zijn?? Ik hoor graag
Zou t broodje gewoon rauw opensnijden, uithollen, vullen en dan de oven in. Hoef je niet per se eerst af te bakken lijkt me, zou wel de kaas wat later doen, anders is je gehakt nog rauw, en de kaas al aangebrand. Succes!!
Wij hebben vandaag gegeten: ouderwets zelfgemaakte groentesoep met daarbij 1 pistolet met gesmolten kaas (en dat laatste heb ik niet opgegeten) zat al vol haha
Wij hebben vanavond een BBQ. Had eigenlijk niet verwacht dat ze het door zouden laten gaan, maar toch wel. Zal mijn winterjas zo even van zolder halen...
Idd lekker weer om brownies te maken! Ik ga zo ook ff kijken in de supermarkt,in elk geval eten we vanavond braad&stoom kip met aardappelschijfjes en mais.
Gebakken kabeljauwfilet met witlof en mosterd - recept - okoko recepten Het is dit recept maar ik eet hem nu met rijst. Ook vaak met pasta. Verder gebruik ik nu dus tilapia omdat ik dat heb liggen. Ik bak ze niet apart zoals in het recept maar ik laat hem gaar smoren in de witlof met saus.