Gister gezellig brood tafel gegeten bij mijn ouders . Vandaag brood tafel + chinees eten bij mijn schoonouders. Morgen met ons tweeën gourmetten .
voorgerecht: zalmbonbon gevuld met hollandse garnalen op een bedje van rucola Hoofdgerecht: hertenbiefstuk met champignons en rodewijnsaus met groene asperges en pommes duchesses Nagerecht: tiramisu Alles zelfgemaakt. Tweede kerstdag lekker gourmetten.
Wij eten samen met mijn moeder, 2 broers en schoonbroer bij mijn tante, het is dus nog een verrassing.
gisteren lopend buffet met garnalen cocktail, carpaccio, hotwings, varkenshaas in pepersaus, stokbrood met kruidenboter, mega garnalen cocktail, enz enz vandaag bij schoonouders: varkenshaas met frietjes enzo
Gisteren niets gegeten en vandaag weer niets eten. Ik heb geen eetlust en een flinke keelontsteking dus krijg er niets in.
Gisteren waren mijn schoonouders hier, en hebben we gegourmet met allemaal lekkere dingetjes erbij, vlees,vis,groentes,aardappel dingetjes, en weet ik het allemaal en straks ga ik naar de visboer heb daar voor vanavond 2 schotels besteld, want manlief moet vandaag gewoon werken van 6.00 tot 18.00 dus zal rond 18.30 thuis zijn dus ga niet uitgebreid koken.