Gekookte aardappels, ijsbergsla en ribkarbonade (ik weet het, geen combi, maar de vriezer moet leeg).
eigenlijk zouden we aardappelen moeten eten maar ik heb er geen bal zin. voor de kleintjes maak ik wel aardappels ( de oudste eet alleen droge aardappels, voor de jongste bloemkool erbij) en voor ons draai ik een blik erwtensoep open en heb nog pitabroodjes liggen die op moeten. beetje kruidenboter erbij en klaar is kees
Man en kind zijn ziek en willen niet eten. ik ga het er eens van nemen en eet lekker een biefstukje met gebakken champignons en brie.
bloemkool, gekookte aardappeltjes en voor mij en dochterlief een forel uit de oven en voor manlief die geen vis lust een schnitzel.
Gebakken Krieltjes en Pangafilet uit de oven met cornflakes, en paprikapoeder. Groente weet ik nog niet.
Tagliatelle met champignons roomsaus.. (Wat een handig topic! Af en toe weet ik gewoon niet meer wat ik koken moet..)
Manlief heeft avonddienst, dus ik eet alleen. Het wordt lekker makkelijk zo'n aardappel roerbakschotel van Aviko.