vandaag voor manlief macaroni en ik eet spinazie me vissticks (ik ben denk ik ff een beetje macaroni-moe)
Wij eten kroketten met gebakken kebabvlees en perziken. Combinatie lijkt misschien raar, maar heerlijk! (of komt dat omdat ik zwanger ben? )
Gebakken kriel aardappeltjes, roergevakken groenten ( courgette, paprika, champignons) en slavinkjes. Denk dat ik er nog een salade bij maak! Jum!!
Gisteren een tijd met batuhan in het sophia kinderziekenhuis geweest. Op de terug weg eten gehaald bij een turks restaurant. Turkse linzensoep Adana kebab met rijst en patatjes Etli pide met salade erbij Als toetje kadayif dolmasi Vandaag een soort stoofpotje met aardappels, spruiten, worteltjes en stukjes vlees.
Bestaat dat nog?? Hier gaat altijd alles gelijk weg dus hebben geen kliekjes.. Ga je dan echt alles opeten of maak je er een gerecht van?
wij vriezen dat in, dus meestal houden we van een hele pan 1 portie macaroni of 1 portie nasi over, en van nog meer gerechten, maar geen gekookte aardappelen. Al die porties vriezen we in en dan eten we een keer keuzemenu, dan kan ieder iets kiezen uit de vriezer.
Hier nog wel hoor! De ene keer maak ik met de overgebleven groenten en gerecht of als er veel nasi of zo over is eten we dat Mijn oma zei altijd op vrijdag we eten madiwodo
hutspot met rookworst! lekker! heb ook nog wat stoofpeertjes over van gisteren. jammer van al die aardappels die nog geschild moeten worden.