Vanavond hamrolletjes gevuld met witlof uit de oven of zuurkoolschotel met gehakt. Even aan mijn dochter vragen waar zij het meeste zin in heeft...
Man eet verse pasta,roomsaus,spinazie,knoflook,champignons,gamba's En ik eet stamppot andijvie met hamblokjes en gebakken ui
Hoe maak je de knoflookyoghurt? Is het dezelfde als die je bij een Turks restaurant krijgt, als voorafje met brood?
Ik denk dat wat jij bedoelt anders is. Dat is toch net als knoflooksaus? Ik geloof dat daar ook mayonaise in zit. De knoflookyoghurt maak ik met dikke Turkse of Griekse yoghurt. Daar rasp ik wat teentjes knoflook doorheen en dan roeren. Heel makkelijk dus!
Gaan jullie vanavond nog iets speciaals te eten maken voor jullie hubbies? Ik heb inspiratie nodig Eerst maar eens op gaan ruimen hier..
Mijn man mag zelf koken aangezien ik vanwege een vergadering pas laat thuis ben.... Maar Valentijn werkt twee kanten op he? Hij mag ook mij verwennen!
@poppedopje, daar heb je helemaal gelijk in Ik zit nog in de ziektewet en manlief is de hele dag buiten aan het werk, dus vind ikzelf dat ik het eten moet verzorgen, vandaar mijn vraagstelling!!
Oh, ja, als ik vandaag thuis zou zijn dan had ik ook wel gekookt. Maar niets speciaals hoor Ik ben niet zo van de Valentijn ...
Mijn man heeft avonddienst en is pas om 23.00 uur thuis en zal ik je wat zeggen? HEERLIJK om de hele avond de laptop EN afstandsbediening voor mezelf te hebben In ieder geval; ik eet vanavond met mijn moeder, we eten zilvervliesrijst met chicken tonight en doperwtjes.
Hier ook geen valentijn vierders dus wij eten chilibonen met mais en meergranen rijst met een yoghurt munt dip en groene salade