Iets meer dan een halve zak Penne koken.. Dan een paprika grillen, olijven zonder pit door de helft snijden, een blikje mais en een blikje tonijn erop. Wat dikke griekse yoghurt, en wat Zaanse mayonaise erbij en een knoflook in stukjes. Zout en peper erbij en klaar! (Ik kijk altijd wat ik in huis heb en daar maak ik dan pasta salade van)
Ik doe het in een grillpan! Met wat keukenpapier olie op de grillpan smeren en dan grillen maar Maar je kan het ook gewoon even in wat olie bakken hoor! Hoeft niet perse op de grill, ik vind dat lekkerder.. Vandaar dat ik het zo doe!
Een ovenschotel van Maggi. Weet zo niet hoe hij heet maar er moeten wokgroenten doorheen en kipfilet en champignons geloof ik... Met tomatensaus. Vast lekker. Die hadden we nog niet gehad.
Geroosterd zoet varkensvlees in marinade gebakken, rijst, zuur/gepeperde uitjes, chinese atjar (zoet zure komkommer met knoflook heel fijn gesneden), groente in home made saus (wortel, ui, paprika, knoflook, champignon in ketjap knoflook saus met kruiden)
Ik heb vandaag een grote pan erwtensoep gemaakt. Daar hebben we vandaag van gegeten en morgen nog een keertje. Wat over is, gaat de vriezer in.