pizza...wooooow pizza Wel met een heerlijke salade erbij en als toetje later op de avond een home made vruchten smoothie
Kropsla (0,89 Lidl), tomaat zonder vel (0,79 Lidl), komkommer (0,69 Lidl), aardappels (uit voorraad), eieren (van eigen kippen), sausje (mayo, tomatenketchup, uitje, augurk, maggie). Kleine gehaktballetjes erbij en verse worst wat over was van gisteren. Alles behalve het vlees door elkaar husselen en smikkelen maar!
verdorie heb de saus aan laten branden had deze al gemaakt zodat ik straks alleen de rijst maar hoefde te koken. ben de kindjes in bad gaan doen en het vuur niet uitgezet. helemaal zwart nou wordt het friet en daar heb ik helemaal geen zin in. al van het weekend op en burger king. maar ja heb geen vlees meer ontdooid en moet ik weer aardappels ofzo gaan schillen. ook geen meer in:x
whahaaaaaaaaa ja t zou wat zijn had het bericht snel op mijn werk getypt en zag dat er iets niet goed uitzag, maar had verder geen tijd meer om het aan te passen. De ver-rassing was: hutspot-pot-pot met een gehaktbal-bal-bal (sorry, beetje melig )