Witlof uit de oven, met ham, ham/kaassaus en gegratineerd met geraspte kaas. Aardappelen en een slavink. Toetje: Monapudding, vanille met bramensap.
Kip van 't spit, erwtjes en worteltjes en aardappelmaantjes. Kip was voor het eerst echt perfect gelukt, hmmm!
net als gister middag en avond vandaag ook weer BOERENKOOL hahha ik was zoooo blij dt het er weer was en heb gistermiddag een grote pan gemaakt en gelijk n bordje gegeten , en s avonds ook weer en vanavond geen zin om te koken of frituren dus maar weer boerenkool alleen moest ik het wel delen met vriendlief en mn oudste zoon
Pannenkoeken! Morgen eten we niet thuis. Dinsdag voor het eerst weer Hachee (als ovenschotel met hachee) LAAT DE HERFST MAAR KOMEN!
Gister overheerlijke pompoensoep gemaakt. Restje eet ik vandaag als lunch. Vanavond heb ik een cosmetica-avond en daarvoor eten we pizza Gezellig!
O dat heeft mijn moeder vroeger eens klaargemaakt. Lekker met balletjes. Jammer dat de stukjes kervel tussen je tanden blijven zitten Wil je het recept posten? thx! Wij eten vanavond gefrituurde krieltjes, ijsbergsla en Kip in braadzak. mmmm Heb er echt zin in!