Er staat zo'n braadstoom-maaltijd op het menu, maar ik betwijfel of ik dat wel wat vind met 25 graden...
Ik denk dat het hier lasagna gaat worden met een frisse salade, lijkt me toch beter dan bietjes met dit overheerlijke weer!!!
Ik zou juist bietjes kiezen Die eten wij altijd koud met een uitje erdoor. Lekker fris! Voor lasagna moet de oven aan en het is al 25 graden in huis Dus voor hier even geen optie. Wij eten overigens toch maar broodje gebakken ei. Morgen maar eens kijken of ik het trek om de oven aan te hebben, als het weer zo warm is. Eet smakelijk! Lasagna is wel lekker!
sperzieboontjes aangemaakt met gebakken spekreepjes en bosui, gekookte aardappelen, drumsticks en een frisse komkommersalade.
Gisteren uiteindelijk chinees gehaald omdat ik de moe was om te koken. vandaag eten we dan de ovenschotel.
Over bietjes koud eten had ik nog niet nagedacht, thx voor het idee! De lasagna was erg lekker, we hebben heerlijk buiten gegeten met nog een beetje zon op de tafel. Voor vanavond nog geen idee. Misschien wel lauwe andijviestamp met spekkies erdoor.. moet er nog even over nadenken.
Gisteren dus gebakken ei op brood geworden. Vandaag dan toch maar de oven aan voor de viscuisine (met gestoomde prei en krieltjes in schil)
Hier eten we vanavond reistopf (lekker makkelijk uit blik dus ik hoef het alleen maar op te warmen) mannetje is vanavond redelijk laat thuis van het werk en ik ben met de oudste naar kleutergym dus veel tijd voor koken is er vandaag niet...
Gisteren had vriendlief grote pan macaroni gemaakt, met groente pakket er door, en hebben we nog best wat van over,.. dus dat eten we vanavond weer. Evt met stokbroodje er bij oid.
moeten vanavond boodschappen gaan doen en eten dan pas laat. denk dat ik een broodje gezond maak voor mezelf en vriend moet maar kijken dat ie een soepje eet met brood ofzo