ik heb al wel besloten er kip door te gooien, want ik houd wel van wat vlees erin hihi. beetje aanpassen mag he jullie ook eet smakelijk hihi
Als mijn man goed naar mij heeft geluisterd (is nu boodschappen halen) dan eten we vanavond Chicken Tonight Sate.. Zilvervliesrijst, rode paprika, tauge, kip en dus die chicken tonight sate saus.. YUM!! En wat kroepoek erbij.. *can't wait*
mhmw, toen ik zwanger was ging ik ook regelmatig naar de mac, maar niet uit tijdgebrek hier macaroni met een tomatenkomkommersalade
Ik heb de planning net omgegooid, want voel me ineens helemaal niet lekker. Moet niet denken aan pasta. Pompoensoep staat dus nu op. Pasta eten we van het weekend wel.
mn vriend zei " zullen we gewoon wat makkelijks eten vanavond? " denk dus dat het pizza word! jammieeeeee edit: nee geen pizza.. meneer komt thuis met frikandellen,kaassouffles,hamburgers.. eet smakelijk!
Gisteren nasi goreng met gemengde groentes en ayam kecap bij de toko gehaald,is nog genoeg over,ga er alleen witte rijst bij koken.