Aardappelsoep met een stokbroodje uit de oven met kruidencreme. Mooi een grote pan voor 2 dagen, lekker makkelijk
Dank je wel Het is hand-voet-mond ziekte en knap vervelend. Zilverman neemt vandaag weer iets lekker mee van de AH. Normaliter hou ik echt koken, maar het zit er ff niet in.
Wij eten Knorr Wereldgerecht: Beef Terriyaki.. Alleen doe ik er eigen bedachte groente in, niet die op het pak staan.
Veel te lang.... ik heb nu al een week blaren in mijn mond.... het kan een week of 3 duren, maar ik hoop echt dat het bij mij sneller gaat!
Jeetje, 3 weken? Dan mag je nog wel ff Vervelend zeg Hopelijk ben je er snel vanaf en kan je weer lekker gaan koken en eten! Vooral eten
Weet t nog niet. Veel zin in patat of pizza.... Maar zo slecht hè. Al wel twee maand ofzo niet gegeten. Dussen misschien vanavond dan
Tagliatelle met spekjes, knoflook, room en kaas en een salade erbij met komkommer, feta en honingmosterddressing.
Nou idd, wij eten elke week een keer 'slecht'.. pizza of patat Dat 'mag' dan ook maar 1x per week, de rest eten we normaal/gezond. Als we dat een keer niet doen voel ik me direct heel slecht en dik
Er staat pasta op het menu, maar het worden Oosterse Wraps want de kip moet op (Zo'n knorr familiepakket)