Wij gaan weer eens lekker chicken tonight eten, wel uit een potje hoor want heb echt geen zin om te koken vanavond
Geen idee of het hier wel mag, maar zag ergens voorbij komen pasta fussilli met spinazie ipv rode saus zeg maar.. Ik heb ook wel es ergens gelezen dat daar boursin ofzoiets doorheen moet? Klopt dat? Of kan het ook zonder, want las hier dus pasta, spinazie a la creme, spekjes en creme fraiche.
ik gebruik spinazie a la creme en van die verse slagroom (ongeklopte natuurlijk), zonder room oid wordt het wel droog denk.
Maar als ik google, vind ik overal dat ik dus GEEN spinazie a la creme moet gebruiken maar de normale.. En moet ik boursin gebruiken of gewoon creme fraiche? Weet niet wat t verschil is zeg maar in t gerecht..
We steken de barbecue lekker weer aan, met een salade, rauwkost, meloen en stokbrood. Oh en een ijskoud biertje natuurlijk!
lekkere pasta salade met zalm, pijnboompitten, mais, peulen, lenteuitjes, en een lekkere dressing met n beetje basilicum erover. Heb ook nog een zelfgemaakt groentesoepie van gisteren staan