Vanavond eten we lekker makkelijk. Stokbrood met sate(stokjes) en mn zoontje krijgt aardappels met brocolli
Mmmm lekker hoor! Wij eten vanavond Andijvie a la cremé en een zelfgemaakte gehaktbal. Ik zit te denken om er een keer uien in te doen in het gehakt. Ik ben benieuwd!
Ik eet weer alleen met de kids.....de kids eten pannekoeken en ik ravioli gevuld met 4 soorten kaas en pastasaus
Ik heb voor mezelf roti gemaakt, lekker. Voor mijn man zitten er kipkluifjes in de oven en ik kook er pasta bij, heel simpel op smaak gebracht met salca, een uitje en wat groene peper.
Beenham, geb aardappelen en sla aangemaakt met ei, komkommer, tomaat, paprika en honing/mosterd. Gister al gemaakt door m'n vriend. Was zoveel over dat ik vandaag nog eens kan genieten
We hebben twee dagen relatief ongezond en onregelmatig gegeten... Alleen maar uit huis geweest. Vanavond de gezonde maaltijden weer hervatten. Tofu teriyaki met Japanse groenten en een beetje rijst. Ik begin de dag overigens wel weer 'slecht', maar worstenbroodjes zijn het enige voedsel dat mijn ochtendmisselijkheid kan trotseren. Dus die ga ik zo maar op smullen...
Net een boterham met pindakaas En vanavond eten we broccoli met gebakken aardappels en een schnitzel.