hmmm hier eet ik alleen met dochterlief nog geen inspiratie... zo'n miniportie vind ik altijd lastig koken. jullie nog tips?
dadelijk groente-bouillon soep en rond 20u frieten van de frituur vraagje, ik maak zelden soep, daarmee dat ik met deze simpele soep begin en ik dacht "hmm lekker vermicelli" dus ik gooide dat erbij maar ik denk dat het een heel klein beetje te veel is hoeveel van dat spul gooien jullie in de soep voor 4 porties ongeveer? ow ja, het waren 3 volle handen vol vermicelli wat ik erin gooide, het leek maar weinig, ach ja,...das wel lekker, beter teveel dan te weinig
Bulgur pilav met een eenpansgerecht bestaande uit uien,knoflook,gehakt, tomaten, aardappels en boontjes. Veel tomatenpuree erbij, beetje oregano, peper en zout en sudderen maar!
ik ben alleen vanavond dus wordt een lekker stokbroodje met boursin, gerookte zalm en mozerella.. Hmm..
Goddelijk lijkt me dat!!!! Ik ben ook alleen vanavond: Gehaktbrood! Gehakt rullen met kruiden naar keuze, uitje erdoor, kleine augurkblokjes, tomatenpuree. Afbakstokbrood beetje uithollen ( broodkruim eruit trekken ), gehaktmengsel erin , en in de oven maar! Beetje aardappelsalade ernaast. En als toetje heb ik nog een stukje citroenkwarktaarT!!!
We nemen mijn ouders mee uit eten naar een Turks restaurant. Weet nog niet wat ik bestel. Iets wat ik thuis niet maak in elk geval