Ik bak lekker een verse worst met salade en een gekookt aardappeltje. Eet alleen vandaag, dus kan van de salade en verse worst 2dgn eten
wij gaan met dit weer lekker picknicken dus heb ik pastasalade gemaakt en wat broodjes met kip en mosterdhoningdressing
Weet niet of ik het hier mag vragen maar ik heb zon zin in nachos met gehakt en kaas met chilisaus maar heeft iemand nog ideeen om het wat kruidiger te maken en hoe maak ik het. Groetjes san
Whaaaaaaaa ik ga strax tortolini's met vleesvulling maken.. met hamkaassaus.. ik heb er zooooon zin in! Omdat ik aan de lijn ben heb ik al 10 weken niet "lekker" gegeten... ( wel al 18kg kweit ) dus ik vind dat ik vanavond mezelf mag belonen !
Ik heb zin in een salade met rode bieten. Iemand enig idee wat ik er allemaal bij kan doen? Heb mais, ananas, tomaat, komkommer, aardappels enz. in huis.
Nou, de restant bami die we zouden eten is de overgebleven lasagne van gister geworden. Morgen dus bami..
uhmmm aardappelwedges uit over {in de trant van friet; moet lijnen!} en iets erbij... ik kip ala kentuky gisteren; gebakken aardappels, gehaktbal, boontjes eergisteren; mexicaanse ovenschotel
Tot nu toe ziet het er naar uit dat het het overgebleven eten van gisteren wordt, Nasi rames met sperziebonen in gado gado saus. Moet waarschijnlijk alleen de sperziebonen en saus bijmaken, is niet veel van over haha.