Toe maar kan dat maar zo en wij mogen niet mee zeker Doe ik het wel weer met een patatje in het stadion vanavond
Haha, helaas dr is al gereserveerd. Ik denk als jullie nu aanrijden, dat je t nog niet zal halen...... Frietje uit de cafetaria is ook lekker! Hmm, frikadel speciaal.....
Als ik moet fietsen niet nee Word een patatje in het stadion Fc moet om half 5 weer een fijne tijd Not . Maar veel plezier kleine ook mee ?
Straks komen mijn schoonzus, zwanger en hun zoontje en ze blijven gezellig mee eten, we gaan patat en snacks halen
Wij hebben bij mijn schoonouders gegeten; Kippensoep, een roerbakschotel van gehakt - aubergine - champignons - aardappel met Turkse rijst en tzatziki.
Het heeft goed gesmaakt! Kleine is ook meegeweest ja. Hebben we al gedaan vanaf dat hij 6 weken was. Hij heeft t super goed gedaan, lekker rondgekeken, beetje de andere mensen bekijken, en de boef uithangen..... Hij kan zich tot nu toe goed gedragen in het restaurant.
Fijn dat het gesmaakt heeft en de kleine zich gedragen heeft. Hier is het toch een broodje gezond geworden en thuis komend nog pannenkoeken . Vandaag : Aard ,worteltjes en vlees