Schoonouders komen eten, dus heb het eten al opgezet. Soep + Türlü (een soort stoofpot, met vlees aardappels sperziebonen aubergine courgette en wortels) met Turkse Pilav (rijst), tzatziki en een salade.
We hebben nog gehaktschnitzels in huis (van die zigeunerschnitzels, mjammie!), maar de rest.. Dat wordt straks nog even snel boodschappen doen!
Wij eten vandaag bij mijn ouders, ze maakt vandaag Karniyarik (gevulde aubergines met gehakt tomaten ect) & rijst en salade mijn favoriet eten
Piepers met rode kool en 3 kipdrumsticks.. Mn lief heeft 'gelukkig' ochtenddienst, dus kan weer gewoon groenten met een jus maken.
vandaag geen idee, ik heb een avonddienst en neem zelf noodles mee... lekker makkelijk maar het kan ook zijn dat ik met de mensen mee eet in het verpleeghuis... ligt er dus aan
Net even snel naar de Emté gerend. Het wordt sla met tomaat (hadden we al), ei, champignons (hadden we al), mayonaise (hadden we al), gebakken aardappels (hadden we al) en de gehaktschnitzels waar ik het eerder al over had. Een beetje budgetkoken dus, restjes uit de koelkast opmaken en maar een klein beetje 'nieuws' toevoegen. Oh, en als toetje hebben we nog chocolade-slagroomvla en vanille-aardbeivla in de koelkast staan.