Mijn zoontje wordt vandaag 1 jaar! Een deel van de visite blijft vanavond eten en kan kiezen uit 3 verschillende pannenkoeken: Naturel Boeren (spekjes, champignons, paprika, ui, bieslook) Brie, honing walnoten
Hubbie is werken dus het is mijn zoontje en ik samen vanavond. Op gebakken aardappeltjes, met een lekker gebraden beenhammetje, en worteltjes.
Nasi met sajoer boontjes en gemarineerde kip in sausje. Tenminste als ik het naar binnen krijg.. zucht.
Eeeehhhh. Uitgebreid diner bij ons thuis met goede vrienden: Kwarteleitje met crouton, ham, kaas op een spies, seranohamrol met salade, bloemkoolsoep met truffel (amuse) Raviolo gevuld met ricotta en een eierdooier en botersaus erover (voorgerecht) Paddestoelenrisotto met zeebaars en truffel (hoofdgerecht vis) Stoofpot van reevlees, gebakken reerigfilet en 3 soorten stamppot (hoofdgerecht vlees) Appelsoufle met kaneelijs en vanille saus (dessert) Ik heb er zin in
Wat we de hele week al zouden eten, maar steeds opschuiven. Gekookte aardappels, rode kool en kip met spek. Ik verwacht manlief over een kwartier thuis. Zal mij benieuwen of we nu wel aan dit gerecht gaan, haha.