Hierbij wat ik vandaag gegeten heb: Muesli met yoghurt. Vanmiddag broodje kaas met komkommer en aromat. Vanavond gebakken aard. met doperwtjes en een gehakt schnitzel
centjes hebben we wel, alleen nu nog een smoelwerk dat fatsoenlijk open gaat haha, 2 verstandskiezen getrokken afgelopen maandag... misschien dat ik vandaag spaghetti ga proberen.. en anders toch maar weer een bakkie vla
@Darkangel : Gewoon de spaghetti wat zachter koken dan gebruikelijk! Slurp je het zo naar binnen Mijn vriend heeft voor de hele week boodschappen gedaan... Iets wat ik niet al te graag aan 'm over laat. Waar ik heel bewust zoveel mogelijk groenten en bepaalde vitamine in ons maaltje verwerk, haalt hij diepvries groentjes, soep uit blik, wit brood en chips. Het is prima eten hoor, kook zelf ook zo nu en dan met diepvries producten, maar vind het toch fijner om zelf dingen vers te bereiden en zo gevarieerd mogelijk te eten. Maar goed... Dat wordt vanavond dus een tomatensoepie uit blik met hopelijk nog een sneetje volkoren brood