Heb nog en half potje boontjes en half potje witte bonen in tomatensaus. Maar er rijst en kip met satesaus bij
Heb nog een restje nasi. Maak er voor de kleine meid nog wat courgette bij, verder kip in satésaus, komkommer en kroepoekjes.
wij eten bij mijn zus: voor: garnalencocktail hoofd: varkenshaas met pepersaus en frietjes na: viennetta ijs
nou het is bij mij knakworstjes op brood geworden had geen zin om moeilijk te doen. manlief eet noodles hahaha hoezo makkelijk
Kwam ff binnenwippen voor inspiratie... Moet dan natuurlijk zelf ook zeggen wat we eten vandaag: gekookte aardappels, broccoli, en vis (niet omdat het goede vrijdag is, trouwens...)
Pasta met spinazie, creme fraiche, pijnboompitjes en kaas. Tenminste, dat aten mijn dochter en man. Mijn dochter bleef maar dooreten, zo lekker. En ik? Ik zit 's avonds aan de geroosterde boterhammen omdat ik het zuur krijg van ongeveer alles behalve brood :x
aangezien ik mijn rvs fornuis om 16.00 blinkend schoon heb gemaakt, had ik geen zin om hem gelijk weer vies te maken. dacht pizza (oven nog niet van binnen gedaan)maar manlief zei een keer mac.. Dus wij zijn naar de mac geweest. Gister kip/champions in ketjap saus en rijst.