shannon en colin hebben brood gegeten, waren erg moe.. colin is nog beneden shannon al boven. colin laat ik beneden tot mijn man er is. manlief en ik eten daarna loempia uit de oven met ei en pindasaus.
Gisteren de spekjes door de sperziebonen vervangen voor gehakt wat we nog hadden. Vandaag nog helemaal GEEN idee
Haha, een kipding? Kipfilet, kipschnitzel, kipcorner, kippenpootje, kipknots, kippenboutje, kipnugget. Zit ie hier tussen?
gisteren aten we kip met spekjes, notenrijst en komkommersalade.. ik had alleen de rijst laten overkoken en nu doet het gasfornuis raar. maar als het weer gefikst is dan eten we OF pannenkoeken OF gevulde paprika's uit de allerhande OF gehakt met aardappels en bietjes..
Gisteren aten wij: boerenkoolstamppot met spekjes en gehaktballen. Vandaag wordt het salade met tonijn en een stokbroodje
Ik heb onwijs veel trek in aardappeltjes, rode kool, lekker suddervlees en appelmoes met kaneel. Ben alleen nu op m'n werk, dus geen tijd om suddervlees te maken
zoals mn collega zegt:friet met patat.... en met snacks, even kijken wat er in de vriezer zit, en natuurlijk een groene salade tegen t slechte geweten...
Bami met veel verschillende soorten groenten en ei erdoor. Heb geen kip in huis en geen zin om hiervoor alleen naar de winkel te gaan.