We eten zelfgemaakte groentesoep met gehaktballetjes, veel groente en veel vermicelli. Mmm... Daarbij broodjes uit de oven met kruidenboter.
Oeh lekker die soep. Ik doe er zelf ook altijd veel in. Als mijn moeder het maakt is het helemaal lekker, die laat eerst een halve dag vlees garen in het water voor de smaak. Veel groenten, eigengemaakte gehaktballetjes en idd vermicelli. Eet smakelijk! Bij ons is het denk ik overgebleven nasi met kip en saté
Als ik een halve dag eerst het vlees moet garen dan duurt me dat veel te lang. Maar een goed gevulde soep is idd heerlijk. Daar kan geen blik soep tegen op.
Manlief werkt, dus ik eet dan meestal iets waar hij niet van houdt Mexicaanse ovenschotel met gehakt, mais, tomaat, paprika, crème fraîche, mexicaanse kruiden, nacho chips, cheddar kaas en guacamole
Klinkt lekker bloemmm. Hier eet ik altyd makkelijk als manlief er niet is. Bv pizza, hamburger/frikadel/kipcorn etc met friet enzovoorts hihi.
Ja ik ook hoor, maar dit is echt een gerecht waar ik dol op ben! Hij houdt er helemaal niet van, dus dan eet ik het op dagen dat hij avond dienst heeft