manlief eet rode biet met ui en dochterlief en ik eten piepertjes met witte boontjes in tomatensaus met een lekker stuk verse rookworst
had ik gisteren met de witlof, krieltjes en kipkrokantje. Uiteindelijk heeft het me heel goed gesmaakt
nou dan is er nog hoop.... al klinken jouw witlof en aardappels veel beter.... op de een ofa ndere manier ben ik op het moment erg van de aardappels en groente vlees.
Kan toch? heb ik ook wel eens, zo'n periode. Al kan er iedere dag wel spaghetti bolognese in met veel kaas Vandaag eindelijk na weet ik veel hoe lang, weer witte bonen in tomatensaus. Gaat mijn vriend lopen mieren "dat die niet weet of die het lust..." zeikerd. Chilli con carne eet die ook en andere boonsoorten.... Hij moet gewoon weer ff zeiken het oude wijf
Geen idee, krijg net te horen dat de mannen hier gaan koken omdat het moederdag is ... Ik denk dus dat het pizza word
Wij eten aardappels met tonijn, ui, ei en mayonaise door elkaar. Wat kruiden erbij en klaar. Normaal doen we met andere vis en bonen erbij door, maar dat is op. Beetje improviseren dus