Kofte, pilav, geroosterde aardappelen uit de oven en salade van komkommer/tomaat/bosui/groene peper/peterselie
oe klinkt lekker wij eten kip in filodeeg met lenteui, rode en gele paprika en peen met gebakken aardappeltjes en een salade.
Ja inderdaad! Die van mij zegt dus altijd dat het hem niets uitmaakt wat we eten Ik weet inmiddels beter.... Ik kook vanavond de aardappels, dan heeft hij morgen geen keus. Maak ik er een lekkere ovenschotel van; die gaan vaak wel goed naar binnen bij hem
Een uitje met wat olijfolie bakken, tomatenpuree erbij wat water en roeren. dan de spinazie snijden en erbij doen, gekookt water tot de helft erbij.. Peper en zout erbij, de deksel erop en een half uurtje laten pruttelen! De ene keer doe ik er minder gekookt water bij en dan breek ik er 3 eieren overheen als het klaar is en de andere keer doe ik er 50gr Turkse rijst bij. Ik eet het meestal met knoflook yoghurt.
Haha jaa ik werk in een cafetaria en die mensen eten zelf op dinsdag altijd friet en ik dus ook omdat ik dan altijd werk . Maar het was heerlijk hoor:frietjes met een bamiblok!
Hoewel ik nu nog even niet moet denken aan eten... Kip knoflook in braadzak, haricot verts en een gepofte aardappel met een bieslooksausje.
Ik ga mijn meisie vandaag motiveren tot mee koken! Ik wil zelf macaroni saus maken dan kan ze mooi helpen! Prei snij ik, wast zij, ik maak blikjes tomtaten stukjes en puree open, zij lepelt het maar in de pan.. hamblokjes snij ik, zij in de pan... En ik heb het idee dat ik nog wat vergeet... ui misschien.. nog extra toevoegingen nodig??? En ja uiteraard ook de macaronie nog en ketchup!