Wij krijgen eters, dus ik ga weer eens uitgebreid koken. Linzensoep, een ovenschotel met Kofte (turkse gehaktballetjes) aardappels, paprika en tomaat. Met Turkse rijst en een salade van rode kool, wortel, rode ui, sla, komkommer en tomaat en zelfgemaakte tzatziki.
Hier eten we vanavond een hele kip gevuld met bulgur.. en aardappel ernaast en dan alles de oven in. En ik maak er nog een simpele salade bij van komkommer en tomaat.
Onze beste vrienden komen op kraamvisite vandaag en brengen een pot macaroni mee waar we allemaal samen van gaan eten mmmm!
varkenshaasje met pepersaus en aardappelbolletjes. edit: toch geen varkenshaas, de glazen schaal met varkenshaas is uit mijn handen gevallen
We zouden risotto met spinazie, courgette en pijnboompitjes eten, maar ik ben een ingredient vergeten in te slaan en heb de hele middag al in de keuken staan bakken en lig nu voor pampus op de bank Mijn man is een zelfgemaakt groentesoepje aan het brouwen en dat eten we dan met ciabatta.
Gevulde tomaat uit de oven met gehakt, knoflook, kruiden, mais + zelfgemaakte gekruide aardappelschijfjes uit de Airfryer Beide voor het eerst, ik ben benieuwddd! het ziet en ruikt in ieder geval verrukkelijk!
Ik was zo moe vanmiddag, denk ga 'even' liggen. Net pas wakker Ik heb geen zin om nu nog te gaan koken, dus heerlijk een pizzaatje besteld.