Wij hebben gegeten: aardappelen, bieflappen en sperziebonen uit eigen tuin. Vanavond eten we strikjespasta met tomatensaus, gehakt en wokgroenten erin.
gemarineerde varkensreepjes met roerbakmie en salade of shoarma met pitabroodjes en zelfgemaakte knoflooksaus en salade. Meisje mag straks kiezen, het andere eten we morgen.
Jel!!! wat lees ik nu? GEFELICITEERD!!!!!!!! wat fijn! Dit keer gaat alles goed, ik weet t zeker weer on-topic: wij eten gyros met krautsalat en tzaziki, aardappelkroketjes morgen kartoffelsalat mit frikadellen (dat zijn duitse gehaktballen, jummie)
Dankjewel. Ik hoop het. Voel me zooooo onzeker. Heb dinsdag bloedverlies gehad in de ochtend, en ben toen 's middags voor een echo geweest en daar was een kloppend hartje te zien. Dus dat wel weer. Maar ben zo bang dat dat hartje na die bloedverlies later toch gestopt is met kloppen. Denk steeds dat ik bepaalde kwaaltjes niet meer voel. Mijn borsten waren naar mijn idee wat groter, maargoed... misschien vergis ik me. Maar moet wel vaak plassen en voel af en toe steekjes in mijn buik, dus ik hoop toch groei van de baarmoeder. Deze weken zijn echt slopend... Ik heb trouwens sinds dinsdagochtend geen bloedverlies meer gehad. Dus dat is ook wel een goed teken. Sorry voor offtopic zijn.
jel aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh wat lees ik nu, o mijn duimen draaien overuren voor je!!
@jel: nou dat mag wel hoor! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel wat rustiger mag worden, die onzekerheid is niets! En dat je kindje mag blijven zitten! Ik duim mee hoor!
Jel, ook al ken je me niet.. Je onderschrift valt me altijd zo op.. Gefeliciteerd! Mijn duimen draaien ook overuren voor je! Wij eten witlof in ham-kaas-bladerdeeg, krieltjes en salade. Nu al trek in hmmm.