Heb je geen grill of grillpan? Braadworst of bbq-worst ertussen en hij heeft z'n vlees. Zo doe ik dat soms ook hoor En je maakt toch groenten voor jezelf en kids. Hier gaat de bbq aan!! Manlief zeurt al van in't weekend, en dit is ideaal weer!
Chicken tonight, lekker makkelijk. Heb het al klaar kan zo weer in de magnetron moet aan het werk om 17:30 dusss. nu nog even genieten in het zonnetje
zijn het altijd dezelfde die reageren hier? Nou ja, ik zet het er toch even neer. Ons avondeten is Uiensoep met zelf gemaakte kaascrouton Hoofdgerecht is asperges met holandaise saus, gebakken zalm en krieltjes Nagerecht, ijs. kan niet wachten
We eten vanavond spinazie tortilla (soort marokaanse omelet met spinazie), met salade met gevulde eieren (had ik ineens zooooo'n trek in hihi) en Valess en vissticks.
Toch eens wat vaker gaan lezen in dit topic, inspiratie opdoen! Wij eten vandaag gevulde aubergines uit de oven. Gevuld met rijst, tomaat, ui, knoflook, mayo.
Pastasalade met knoflookolijven, zongedroogde tomaatjes, gerookte kip, zilveruitjes, augurkjes, ei, paprika en cherry tomaatjes en groene pesto
Lasagna met gegrilde courgette, heerlijke tomatensaus, en een middenlaag van ricotta met verse peterselie en oude kaas. Recept van Appie. En ongelooflijk lekker. Ik zou zo nog een bord op kunnen maar ik bewaar nog van mijn schaarse ruimte in hoogzwangere buik voor een toetje straks
Ik heb een ovenschotel met Turks gehakt, aardappels, tomaat en groene pepers. Alles rauw in een schaal gedaan, water en tomatenpuree erop, wat kruiden. Zilverfolie erop en de oven in. Straks lekker met Turks brood.