Gisteren: rundershoarma, pitabroodjes, verse knoflooksaus en witte bonen-salade en geroosterde aubergine-salade. Vanavond wordt het mihoen met roerbakgroenten en kipfilet en bamikruiden, en augurken/atjar/zure uitjes/sambal/ketjap/seroendeng/kroepoek
Barbecue! We maken het restje vlees van gisteren op, daarbij nog wat stokbrood en een salade denk ik. Voor dochter wil ik wat pasta bij de salade doen en ben nog op zoek naar een dressing/saus voor haar zodat het niet zo kaal is. Iemand een idee?
Iedereen nog druk aan het koken dus met dit weer. pff ik heb er gewoon geen puf voor.. Ben opzoek naar iets makkelijks. Nog maar eens ff verder denken!
wie weet is het nog 3 maanden zulk weer en ik vind dat je niet 3 maanden op salades en brood kan leven. gewoon eten... dan hou je het het langst vol
helemaal eefke dat is ook zo, de normale dingen gaan gewoon door Maar hier steek ik wel mooi de bbq aan moet er alleen nog eentje scoren hihi!
Vers stokbrood met kruidenboter, gehaktballetjes in satésaus, salade, komkommertjes en gevulde eitjes.. Hmm, hele week al zin in!
Vanavond een goed gevulde salade, maar niet met pasta of aardappelen maar met sla, tomaat, komkommer, mais, ham blokjes, feta olijven en weet ik wat ik nog kan vinden en stokbrood met smeerseltjes En morgen denk ik bbqen
Mijn vriend gaat uit eten en ik ben te misselijk om boodschappen te doen ( of uberhaupt iets te doen ), dus ik hou het bij wat ik in huis heb. Een broodje of een kliekje van het een of ander als ik trek heb. En mocht ik me echt beter voelen straks... dan eet ik misschien wel een bordje pasta.
Vanavond hier: zelfgemaakte tomatensoep Stokbrook met zelfgemaakte kruidenboter Uitgebreide tonijn salade (aardappeltjes, enz) En als ik zin heb (kleine kans) bak ik er nog kleine hamburgertjes bij voor m'n man. Die is echt een vleeseter. Maar avondeten maken is sinds zw een behoorlijke opgave. En nu nog met dit weer...Pfff xxx
Wij eten bij mijn schoonouders. Vriend is daar aan het klussen. Geen idee nog, hoop niet dat het te zwaar is met dit weer.