Een groot bord met (rundvlees)salade. Ik maak een groot bord per persoon met daarop: sla, schijfjes komkommer, minitomaatjes, een opgerold plakje ham en snijworst, een hardgekookt eitje, augurk, zilveruitjes en rundvleessalade. Daarbij een stokbroodje met smeersels.
Pastasalade met daarin o.a zelfgemaakte vegetarische ham. Haha volgens mij is pastasalade met dit weer nogal in trek.
Gisteren hebben we bbq gehad. Erg lekker! Had alleen best last van mijn buik. (hormonen ) Dus vandaag geen idee. Had wel zin in een lekker broodje van Subway ofzo!
Wij gaan misschien met een heeeeeuuule groep barbecuen, lekker zelf salades maken enzo. (antilliaans)
Of zelfgemaakte pizza vol verse groente of boterhammen/broodjes, kippenvleugeltjes uit de oven en komkommersalade. Sowieso verse aardbeien als toetje. Vraagje: hoe maken jullie koude pastasalade? Dat heb ik nog nooit gemaakt. Varkensvlees eet ik niet; vis lust mijn man niet. Ik ben benieuwd naar een goed recept (of is dit topic daar niet voor?)
Niet altijd hetzelfde. Kan ook met stukjes kip of tofu, gekookt ei, omeletreepjes... Mais erin vind ik altijd lekker, geraspte wortel of rauwe paprika ook. Rauwe ui wat mayo of roomkaas en olijfolie, kruiden naar wens. Is maar net waar je zelf van houdt! Ik eet ook geen varken. Ik maak het ook wel eens met zalmfilet, surimi of tonijn uit blik, maargoed, dat gaat natuurlijk niet als je dat niet lust haha.