zou bloemkool,boomstam en gek. aard eten .. maar had geen zin om te koken, dus pizza besteld... slecht.. haha
Salade met geitenkaas, komkommer, sla, zongedroogde tomaatjes en wat dressing, gebakken aardappeltjes en een speklapje. Kleintje eet geen salade nog, dus voor haar worteltjes erbij.
Sandwich van 3 boterhammen met tonijn, feta, komkommer, tomaat, sla, ui, yoghonaise en een beetje salad & sandwich dressing in de smaak frambozen.
Doen jullie geen foto's meer? ik had net een paar leuke gemaakt! boterham van zoonlief: aardbeien met geitenkaas . Én helemaal opgegeten! EN vanavond Gnocci, asperges, roerei en jamon Serano,met een zelfgemaakt sausje met verse oregano,basilcum & thijm (ben even creatief geweest). En het was heeeeeerlijk! Ook de gepureerde versie voor de baby was helemaal opperdepop!
Dat is een ander topic Deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/358257-show-dmv-foto-gaat-eten-drinken.html
Ik heb zojuist een volkoren boterham ( ovenbrood ) met een plakje kaas, ham, tomaat en komkommer gegeten.... En het zit nog steeds in mijn maag! Hallelujah! Nu het laag blijft wordt ik gelijk overmoedig en heb ik stiekem wel een beetje zin in een broodje met een half kroketje, maar misschien moet ik dat maar even laten.... ?
Stokbrood met een laagje gehakt en daar geraspte kaas overheen. Samen gebakken in de oven. Idee van mijn schoonmoeder jaren geleden maar manlief blijft het lekker vinden en maakt het regelmatig.
Dat idee is hier ook voorbij gekomen... Toch maar zelf gekookt uiteindelijk. Hier waren het aardappelen, wortelen/erwten en fishsticks.