oeh jel ik wil je ook ff feliciteren! ben zo ontzettend blij voor jullie!! ook hier draaien mijn duimen overuren dat dit kleintje gezond en wel bij jullie op mag groeien!!!!
ik wil je oprecht feliciteren, ik vind het geweldig voor jullie, het is jullie gegund. Hoe moeder ben je, als je moeder bent van een kindje dat niet kon blijven Je bent moeder, zoveel moeder, niet met woorden te beschrijven. Je bent moeder, maar niet mama, hij is vader, maar niet papa. Maar dit is ons kindje klein en zal dat voor altijd zijn. Hoe moeder ben je, als je moeder bent maar de wereld wil het niet weten Je bent moeder, zoveel moeder hoewel anderen dat vergeten. Je bent moeder, maar niet mama, hij is vader, maar niet papa, maar veel anderen willen niet weten dat je moeder, zoveel moeder bent en dat jij nooit zult vergeten. Hoe moeder ben je, als je geen mama bent; je hebt een liefde zoals geen ander kent Je bent moeder, als je moeder bent van een kindje hoog daar boven een kind die jouw geheimen kent en in jou blijft geloven Je bent moeder. Zoveel moeder...... voor de tweede keer moeder. Ik wens je een hele fijne en vooral goede zwangeschap toe
gebakken aardappeltjes, lekkere salade en biefje. Omdat onze zoon niet thuis slaapt, hebben we als toetje een nummertje op het Neukkleedje
Patat met stoofvlees. Oma viert vandaag haar verjaardag. Ze zou er niets aandoen omdat ze in juni 60 jaar getrouwd is (met mijn Opa natuurlijk ) Maar nu gaan we gezellig een patatje eten met de familie.
Chick And tonight pikante tomaat room ofzo iets Lekker snel en het is de lekkerste vind ik, de rest is bleh
(fantastisch Jel, gefeliciteerd!) Wij eten vanavond aardappelpuree, bloemkool met kerriesaus en een filetlapje.