Kapot geschrokken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Gisterochtend besloot ik eens goed de keuken te boenen.
    Zo dus ook de tegels achter het fornuis. Op het moment dat ik het fornuis voorzichtig aan de kant schuif schiet de gasslang los! En het gas kwam er als een harde wind uit. Ik in paniek de gaskraan proberen dicht te krijgen, wat me dus niet lukte. Naar de buren gegaan voor hulp maar was niemand thuis. Er was al zoveel gas vrij gekomen dat ik bang was dat als de buurman(wonen in flat) nu thuis komt met toevallig sigaret aan de boel ontploft. Wist ook verder niet wie nog meer thuis was. Uiteindelijk heb ik met een tang de gaskraan dicht gekregen. Maar wel met het gevolg dat ik zelf door de hoeveelheid gas onwel ben geworden. Gelukkig heb ik nog 112 kunnen bellen! En stonden alle ramen en deuren open.

Wat ben ik geschrokken! Heb gisteren aardig tijdje in het ziekenhuis gelegen om het zuurstofgehalte weer omhoog te krijgen. Voel me nu gelukkig weer topfit!

Man is ook enorm geschrokken, die was zelf op de SEH aan het werk en hoorde dus dat ik onderweg was met de ambulance. Die heeft enorm in angst gezeten.

Het is gelukkig goed afgelopen, maar ben me kapot geschrokken!

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

O god! Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Doe maar lekker rustig aan :)

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Jeetje heftig zeg. Gelukkig heb je de gaskraan dicht kunnen krijgen. En ben je gelukkig weer topfit. Knuff voor jou..

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Poeh zeg, dat is nogal wat. Gelukkig dat je je weer goed voelt!

5. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Zo wat een shock zeg! Gelukkig dat je nog 112 hebt kunnen bellen ohoo wat erg! Gelukkig ben je weer helemaal in orde, en is alle gas weg!

6. jeetje mina, dan schrik je je ook kapot.
    gelukkig is het goed afgelopen.

7. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Wauw, dat is echt heel erg schrikken zeg. Gelukkig is alles goed afgelopen en voel je je weer goed.

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat heb je goed gereageerd, zou niet weten of ik dat in alle paniek zou kunnen!

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Brrr, ik krijg er ook de rillingen van. Gelukkig is het nu weer beter/goed. Je kunt trots op jezelf zijn hoe je gehandeld hebt!

10. knap

knap Niet meer actief

Nou idd dit is idd een ben me toch kapot geschrokken verhaal. Hopelijk kom je de schrik snel te boven en hopelijk is de gaskraan inmiddels gemaakt. Pff. Dikke knuffel en sterkte.
    En dat met je man kan me voorstellen dat die zich ook rot geschrokken is was. Geluk bij een ongeluk hij was direct aanwezig. Pff.:)

11. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    oei dan schrik je je echt rot. gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen maar het had goed mis kunnen gaan.

wij kunnen hier de hoofdkraan van het gas afsluiten. die zit naast de gasmeter bij ons in de meterkast.

kraantje bij het gasfornuis zelf gaat hier ook soepel dus gelukkig zit dat hier wel goed. tenzij de hele kraan van de gasleiding los komt natuurlijk

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wij zouden ook niet bij het gaskraantje kunnen (ingebouwd) maar wel bij de hoofdkraan! Die zit in de meterkast...naast de waterkraan...dus die zou ik rennend en vliegend dicht doen...(niet dat ik de fornuis kan verplaatsen...maar stel dat er een lek was)

Maar super gehandeld hoor!! En fijn dat alles goed was, wel schrikken hoor....

13. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Wat een paniek zul je hebben gevoeld maar je hebt goed gehandeld hoor!Super!
    Fijn dat alles weer goed is met je.

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Jeetje meid wat schikken! En wat goed gehandelt zeg.. Doe vandaag maar lekker rustig aan, beentjes omhoog op de bank! ;)

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jeeeh zeg wat zal jij geschrokken zijn :$ En wat heb jij een goede tegenwoordigheid van geest zeg!! Om zo te handelen in zo'n situatie !! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, en voel je je al weer heel wat beter.

16. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Maar kon je het knopje van de gas niet indrukken en dan pas draaien door de paniek?

Door deze topic ga ik zoeken waar de gaskraan is.

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

17. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff gelukkig inderdaad goed gekomen zeg. Ik ga ook maar eens uitzoeken waar de gaskraan hier zit. Want zal het echt niet weten

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Moedervan6: ik denk inderdaad dat het paniek was dat ik hem niet dicht kreeg. Want hij gaat normaal heel soepel ( draai hem dicht als we op vakantie zijn).

Er komt zo iemand een nieuwe slang op het fornuis zetten, ik ga dan even naar de winkel ben namelijk ontzettend bang. Durfde gisteren ook haast niet het huis in.

Het schijnt zelfs dat ik me zus heb gebelt om te zeggen dat ze me over 10 minuten weer moest bellen, en dat als ik niet opnam ik flauw gevallen was. Die vond mij zo raar praten dat ze direct naar me toe gereden is. Ik was ondertussen al opgehaald, dus die heeft ook in blinde paniek voor m'n deur gestaan.

19. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Gelukkig is alles goed met je nu! Ik zou er niet aan moeten denken dat ik dat tegenkom.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Och jeetje wat eng! Gelukkig is het goed afgelopen, en waren de meiden niet thuis.

Deel Deze Pagina