vegetarische groentenschijf (van lidl)met aardappelen en groene boontjes met tomaten en de kinderen kip ipv groentenschijf
Zondag! dus we koken niet haha Pizza uit de oven De kleine krijgt rijst met saus denk ik, zijn favo maaltijd haha
Ovenschotel van Sonja bakker. Aardappelen, kipfilet, sperziebonen, tomatenpuree met provinciaalse kruiden en bovenop paneermeel en een beetje kaas. Met gemengde sla.
Ik denk dat wij vandaag weer een keer friet gaan eten, eens even kijken of ik het lust... Sinds dat ik zwanger ben vind ik het niet te eten, maar vandaag heb ik er zin in, dus wie weet smaakt het mij nu wel.
Gister lekker gele rijst met ajam pedis en komkommertjes hmmmm heerlijk gesmuld.. hahaha Vandaag nog geen idee.. zit hier te loeren om ideetjes op te doen
Ziet er goed uit Sammy88. Wij eten vanavond Zwitserse aardappelschotel met wokgroente en kabeljauwburger. Zoals je ziet heb ik geen zin om uitgebreid en luxe te koken haha. En mijn lunch.....speculaasjes! Ik kan er niet vanaf blijven.
Is ook heel lekker en heel makkelijk om te maken. . Aardappelen in schijven snijden en koken. Kipfilet in stukjes snijden en eerst bakken, als ze gaar zijn de tomatenpuree en provinciaalse kruiden erbij en een pot sperziebonen erdoor, goed door roeren. En dan in de ovenschaal een laag aardappelen, de kip-bonenmix en nog een laagje aardappelen. Wat paneermeel en kaas erover en even in de oven! Heerlijk!
Wij eten chilli con carne, met een soepje vooraf en van die aarbeien jello na En dat, terwijl ik alleen maar zin heb in pizza.. of patat:O
Man heeft het weekend wachtdienst en is al voor de 2e dag de hort op. Aangezien ik gisteren een berg eten over had (met 2 ukjes die weinig eten) bespaar ik mezelf vandaag de moeite; frietjes!