Hier eten we een peperburger en gebakken aardappeltjes met snijboontjes, aangebakken met een rood uitje en wat knoflook.
erwtensoep (gisteravond bijna drie uur mee bezig geweest) maar volgens manlief was 't zeer de moeite waard!
Mijn vriend is met familie een hapje eten. Ik heb eigenlijk niet zo'n puf om te koken en ook nog niet zo'n trek voorlopig. Misschien doe ik een broodje straks... Hoewel ik nog wel een tartaartje heb liggen ...
Vandaag weer uitgebreid gekookt voor mijn schatjes♥ Zelfgemaakte kippensoep met vermicelli. Kippenpootjes uit de oven met aardappelen + pilav (Turkse rijst). Turkse wortelsalade met yoghurt. En als toetje zelfgemaakte appelflappen.
Hier hadden we gekookte aardappels, rode kool met appel en een saucijsje. Als toetje verse appeltaart! Morgen eten we lekker pasta!
Gisteren rijst paksoi met kip, Vanavond 3kleuren penne met een saus van kip, courgette bosui champignons Kruidenkaas en Pesto
Gisteren spaghetti gemaakt met courgette... Het gehakt moest op, dus ik had lekker veel gemaakt. We eten er vandaag dus nog een keer van!